جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۲۸۰
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه فضاهای آموزشی استان گفت: مدارس استان بوشهر به فناوری های آموزشی مجهز شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی استفاده از فناوری را در مدارس بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی برای تقویت آموزش در مدارس استان بوشهر یک ضرورت است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار بوشهر از خدمات مدیرکل معاونان، کارکنان آموزش و پرورش و معلمان تقدیر کرد و ادامه داد: هر میزان اعتباری که در آموزش و پرورش هزینه می‌شود، نوعی سرمایه گذاری برای داشتن آینده‌ای بهتر است.

وی جایگاه معلم و آموزش و پرورش را در توسعه و پیشرفت مهم دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه مهم و حساس کمک کنند.

گراوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانات و رهنمودهای مهمی درباره جایگاه ویژه آموزش و پرورش ارائه کردند که باید این منویات در عمل مورد توجه قرار بگیرد.

وی با گرامیداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار بزرگ مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: نام شهید رئیسعلی دلواری در پهنه جهان به عنوان نماد استعمار ستیزی شناخته شده که افتخار استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر