دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۸۱۵
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر از به حداقل رسیدن بازگشت مجدد زندانیان پس از آزادی به زندان‌ در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی ظهر یکشنبه در نشست شورای قضائی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی انجام داده است.

وی از رهایی دو زندانی محکوم به قصاص نفس در بوشهر از چوبه دار خبر داد و گفت: این دو زندانی پس از ۵ سال و ۱۴ سال حبس آزاد می‌شوند.

جمادی اضافه کرد: در اصلاح و تربیت زندانیان از بهترین مربیان و کارشناسان استفاده می‌شود چراکه در حوزه قرآنی برخی از زندانیان حافظ قرآن کریم هستند.

رهایی ۸ نفر از اعدام

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، شخصیتی و آشنایی زندانیان با قرآن کریم را در اولویت برنامه اداره کل زندان‌های استان دانست و بیان کرد: در عوامل جرم‌زدایی و پیشگیری از جرم اقدامات مهم و مؤثری انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح‌های صلح و سازش برنامه‌های مهمی با همکاری شورای حل اختلاف و معتمدان استان بوشهر اجراشده است.

جمادی با بیان اینکه امسال تاکنون ۸ محکوم به قصاص با رضایت اولیا دم و با مشارکت خیران آزادشده‌اند تصریح کرد: همدلی و تعامل شورای قضائی استان بوشهر مثال‌زدنی است.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با آرزوی موفقیت برای رضا مقبلی ‌قرائی مدیرکل جدید زندان‌های استان بوشهر از خدمات طباطبایی‌مهر مدیرکل قبلی زندان‌های استان قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر