يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرحج و زیارت استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: دو هزار و 384 نفر امسال در مرحله اول از این استان درقالب سفر زیارتی عمره مفرده به دیار وحی اعزام می شوند...
کد خبر: ۷۵۸۸
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: دو هزار و 384 نفر امسال در مرحله اول از این استان درقالب سفر زیارتی عمره مفرده به دیار وحی اعزام می شوند.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعزام این افراد به عربستان سعودی درقالب 16کاروان با هشت پرواز از پنجم دی تا 15 اسفند صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: ازامروز (یکم آذر) آن دسته از دارندگان کارت ثبت نامی بانک های ملی و ملت که در سامانه WWW.FAKHER.HAJ.IRنسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کرده ا ند، می توانند براساس اولویت تعیین شده نسبت به رزرو جا و انتخاب تاریخ پرواز خود از تاریخ های پنجم دی لغایت 15 اسفند در سامانه اقدام و پس از 72 ساعت مهلت دارند نسبت به ثبت نام قطعی خود به کارگزار انتخابی مراجعه و مدارک لازم را تحویل دهند درصورت مراجعه نکردن اولویت های بعدی جایگزین آنان می شود.

وی در باره روند ثبت نام و انتخاب تاریخ پرواز در مرحله دوم یادآورشد: زائران از اواسط بهمن سال جاری می توانند همانند مرحله اول نسبت به رزرو جا و انتخاب پرواز اعزام های خود اقدام کنند.

به نوشته ی ایرنا، رنجبر در مورد نحوه ثبت نام پیاده روی انفرادی زائران به عتبات عالیات و اعزام آنان در اربعین حسینی (ع) افزود: امسال سازمان حج و زیارت با رایزنی و پیگیریهای به عمل آمده درزمینه گرفتن ویزا و نوبت خروج از مرز اقدام می کند که متقاضیان با مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز سراسر استان بوشهر ثبت نام کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر