شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۷۵۹۰۰
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر با پذیرش ۲ شکست در مسابقات گروه حفظ سهمیه لیگ برتر فوتبال ساحلی به دسته پایین‎تر سقوط کرد.

به گزارش فکرشهرو به نقل از ایرنا، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در این ارتباط افزود: در این رقابت‏ها به میزبانی یزد دریانوردان بوشهر که در دیدار نخست خود برابر شاهین خزر رودسر متحمل شکست شده بود در برابر ایفا اردکان یزد نیز با نتیجه ۴ بر یک شکست را پذیرا شد.

امیر حسین محتشم افزود: در ابتدا مقرر شده بود مسابقات ظرف مدت سه روز برگزار شد که با توجه به نتایج صورت گرفته ۲ تیم دریانوردان بوشهر و منطقه آزاد چابهار به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

وی ادامه داد: مرحله نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم از جمله سه تیم از استان بوشهر شامل پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندر گناوه و دریانوردان بوشهر برگزار شد که تیم‏‌های پارس جنوبی و ملوان گناوه موفق به صعود به دور دوم شدند.

محتشم گفت: در دوم رقابت‎ها پارس جنوبی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و ملوان گناوه نیز از صعود به مرحله پایانی بازماند.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اواخر شهریور یا اوایل مهر به صورت رفت و برگشتی برگزار می ‏شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر