سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۳۹۳
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در  استان و امام جمعه بوشهر گفت: خیران و نهادهای حمایتی در این روزهای سخت برای تامین امور معیشتی و ابزار آموزشی دانش آموزان به کمک خانواده‌های نیازمند بشتابند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، خیران نسبت به تجهیز بیمارستان‌ها و تامین کالاهای بهداشتی به کادر درمان کمک کنند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل پائیز و شیوع بیماری‌های تنفسی در این فصل از مردم انتظار می‌رود دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

صفایی بوشهری ادامه داد: از تمام مراکز اداری به ویژه مراکز صنعتی نیز انتظار می‌رود که پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی را به خوبی پاس داشته و در خدمت مردم باشند این حق مسلم مردم  استان بوشهر و حتی قانون مصوب نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: استخدام حداقل ۵۰ درصد نیروهای بومی استان بوشهر نیز باید در اولویت ویژه مراکز صنعتی استان بوشهر قرار گیرد.

صفایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایمان، جهاد، عقلانیت و تابعیت از امام راحل رمز پیروزی در مقابل جهان استکبار بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروهای مسلح گفت: امید می‌رود نیرو های مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب باشند.

صفایی بوشهری همچنین با تبریک روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: موفقیت آن نیروی گرانقدر را از خداوند متعال خواستارم.

وی همچنین از دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به جهت برگزاری موفق هفته دفاع مقدس در استان بوشهر تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر