جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر روابط عمومی شهرداری بوشهر گفت: توزیع 10 تن کیسه نایلونی که از مواد اولیه گیاهی تولید شده برای استفاده شهروندان به رایگان درمراکز عرضه و فروش مواد غذایی توزیع خواهد شد.به گزارش فکرشهر، امید پارسایی فر روزدوشنبه در گزارشی اعلام کرد: توزیع این نایلکس ها به منظور گسترش فرهنگ استفاده از مواد و وسایل دوستدار طبیعت و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با روش های گوناگون حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است. 
کد خبر: ۷۶۵۳
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: مدیر روابط عمومی شهرداری بوشهر گفت: توزیع 10 تن کیسه نایلونی که از مواد اولیه گیاهی تولید شده برای استفاده شهروندان به رایگان درمراکز عرضه و فروش مواد غذایی توزیع خواهد شد.
به گزارش فکرشهر، امید پارسایی فر روزدوشنبه در گزارشی اعلام کرد: توزیع این نایلکس ها به منظور گسترش فرهنگ استفاده از مواد و وسایل دوستدار طبیعت و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با روش های گوناگون حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است. 

وی اضافه کرد: کیسه های پلاستیکی معمولی که با مواد پلیمری و نفتی ساخته می شوند علاوه برخطراتی که می توانند برای سلامتی و بهداشت مصرف کنندگان به همراه داشته باشند، درطبیعت تجزیه نمی شوند و برای صدها سال در طبیعت باقی می مانند.

پارسایی فر بیان کرد: در حالی که کیسه های گیاهی که از مواد طبیعی پایان ناپذیر مانند نشاسته ذرت و سیب زمینی تولید می شوند ودر صورت رها شدن در طبیعت پس از حدود دو سال بدون ایجاد هیچگونه آلودگی، به طور کامل به چرخه مواد طبیعت برمی گردند.

به گزارش ایرنا، وی یادآورشد: این کیسه ها به سفارش شهرداری بندر بوشهر و با آرم و نشان شهرداری و شعار حفاظت از محیط زیست در سایزهای مختلف تولید شده اند.

پارسایی فر افزود: هم اینک بیش از سه تن از این کیسه ها برای استفاده شهروندان به رایگان در میان فروشندگان مختلف مواد غذایی بوشهر توزیع و مابقی نیز بتدریج توزیع می شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر