شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: به نظر مي رسيد در دوره مديريت جديد صدا و سيما، برخي اعمال نظر ها و حذف سليقه اي افراد، به دست فراموشي سپرده شود، اما گويا همچنان در برخي موارد شاهد چنين رويکرد هايي هستيم.نمونه اش هم حذف تصوير چهره فرزاد حسني از تيزرهاي فيلم «آنچه مردان درباره زنان نمي دانند» (قربان محمدپور) است که اين روزها لابه‌ لاي پيام‌هاي بازرگاني به نمايش در مي‌آيند. حسني گر چه در کنار همسر سابقش آزاده نامداري، به اجراي ويژه برنامه نوروز 93 شبکه دو پرداخت، اما ظاهراً پس از جدايي پر حرف و حديث خود، همچون همسرش گرفتار غضب بي مورد مديران سيما قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۶۷۱
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: به نظر مي رسيد در دوره مديريت جديد صدا و سيما، برخي اعمال نظر ها و حذف سليقه اي افراد، به دست فراموشي سپرده شود، اما گويا همچنان در برخي موارد شاهد چنين رويکرد هايي هستيم.

نمونه اش هم حذف تصوير چهره فرزاد حسني از تيزرهاي فيلم «آنچه مردان درباره زنان نمي دانند» (قربان محمدپور) است که اين روزها لابه‌ لاي پيام‌هاي بازرگاني به نمايش در مي‌آيند. حسني گر چه در کنار همسر سابقش آزاده نامداري، به اجراي ويژه برنامه نوروز 93 شبکه دو پرداخت، اما ظاهراً پس از جدايي پر حرف و حديث خود، همچون همسرش گرفتار غضب بي مورد مديران سيما قرار گرفته است.

 به گزارش فکرشهر، او اگر چه در راديو برنامه «چهل سالگي» را اجرا مي‌کند، اما از نوروز به اين سو هنوز نتوانسته است جلوي دوربين تلويزيون رود قضيه وقتي ابعاد عجيب تري پيدا مي‌کند که بدانيم او اين روزها در سريال جديد مهدي کرم پور با نام «سالهاي ابري» نيز بازي دارد و مشخص نيست با تصميم به پخش آن، مديران تلويزيون در سياست خود نسبت به او تجديد نظر خواهند کرد يا نه؟! چهره اي که جزو معدود مجريان طراز اول اين رسانه شناخته مي‌شود و تلاش مديران قبلي براي جايگزين سازي ديگران به جاي او نيز هيچگاه توفيقي در پي نداشته است.

اين روند مميزي در قبال پخش آنونس فيلم هاي سينمايي، گريبان تيزرهاي «فيلم مستانه»(حسين فرحبخش) را هم گرفته است و گويا فعلاً مسؤولان تلويزيون به پخش آنونس‌هاي آن رضايت نداده‌اند. فيلمي با بازي باران کوثري، سحر دولتشاهي و فرهاد اصلاني که از چهارشنبه هفته گذشته روي آنتن رفته است. گرچه به نظر مي رسد بازي چهره اي چون باران کوثري در اين فيلم، دليل اصلي عدم تمايل تلويزيون به پخش آنونس هاي آن باشد. بازيگري که بعد از حوادث سال 88، در ليست ممنوع التصوير هاي تلويزيون قرار گرفت. البته گفته مي‌شود سوژه ملتهب فيلم نيز در مخالفت تلويزيون با پخش آنونس هاي آن مؤثر بوده است

منبع: خراسان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر