دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هم اکنون طرح جمع آوری فاضلاب بندر بوشهر دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل آن در آخرین برآورد به سه هزارو600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از کیقباد یاکیده افزود: این طرح 304 کیلومتر خطوط فرعی دارد که تاکنون 259 کیلومتر از این خطوط اجرا شده و برای 45 کیلومتر شبکه اجرا نشده برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۶۷۷
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هم اکنون طرح جمع آوری فاضلاب بندر بوشهر دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل آن در آخرین برآورد به سه هزارو600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از کیقباد یاکیده افزود: این طرح 304 کیلومتر خطوط فرعی دارد که تاکنون 259 کیلومتر از این خطوط اجرا شده و برای 45 کیلومتر شبکه اجرا نشده برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای خط و شبکه اصلی این طرح بیان کرد: از 63 کیلومتر شبکه اصلی طرح جمع آوری فاضلاب بوشهر 50 کیلومترآن اجرا و وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: همچنین 44 کیلومتر خط انتقال فاضلاب این شهر به طورکامل اجرا شده، از مجموع 18 ایستگاه پمپاژ جمع آوری فاضلاب بوشهر 11 ایستگاه به بهره برداری رسیده و اکنون 36هزار و400 انشعاب در شهر بوشهر به سیستم دفع بهداشتی فاضلاب وصل است.

یاکیده اظهارکرد: تا پایان سال گذشته 583 میلیارد و 370 میلیون ریال برا اجرا طرح فاضلاب بوشهر سرمایه گذاری شده است و امسال نیز 40میلیارد ریال برای این طرح مصوب شده که تاکنون روند تخصیص اعتبارات مطلوب بوده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر