جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: عملیات ساخت فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان این استان اکنون ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد...
کد خبر: ۷۶۸۶۱
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: عملیات ساخت فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان این استان اکنون ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید کشمیری روز دوشنبه در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۱۷شهریور برازجان افزود: این بیمارستان در پنج طبقه و یک زیرزمین با ۱۶۰ تختخواب در دست ساخت است که فاز اول آن تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی فاز دوم نیز در سال آینده آغاز خواهد شد.

وی همچنین در جریان بازدید از مجتمع کلینیک تخصصی شهر برازجان اظهارداشت: این مجتمع در زمان حاضر با ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در ارائه خدمات درمانی سرپایی در شهرستان دشتستان تحول خیلی خوبی است.

کشمیری اضافه کرد: در این مرکز مردم می‌توانند از خدمات پزشکان و متخصصان با هزینه دولتی استفاده کنند و در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی مرکز بستر درمان شهر شبانکاره بیان کرد: این مرکز  با یکهزارو  ۲۰۰ مترمربع زیربنا آماده افتتاح است و مراحل نهایی تجهیز، رفع نواقص آب و برق و محوطه سازی را سپری می‌کند که امیدواریم بزودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان نیز در این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها ،بالا بردن جبهه کاری و پیگیری اعتبارات ویژه ملی برای تکمیل این طرح‌های مهم تاکید کردند.

بیمارستان ۱۷شهریور برازجان با قدمت ۵۰ساله در ۱۴اردیبهشت ۱۳۹۵به علت آتش سوزی از بین رفت کلنگ بازسازی آن درشهریور ماه سال ۱۳۹۶ در قالب پروژه‌ای به مساحت ۲۰هزار مترمربع در پنج طبقه روبنا و یک طبقه زیرزمین با اعتبار ۷۶۰میلیارد ریال به زمین زده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر