شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس اتاق اصناف دشتستان در گفتگو با فکرشهر مطرح کرد؛
 فکرشهر- داوود بحرینی: روح اله اسماعیلی رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: طرح نظارت بر اصناف یکی از وظایف مهم اتاق اصناف و اتحادیه ها می باشد؛ که هدف از این کار برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب و ساماندهی آن ها است...
کد خبر: ۷۶۸۶۴
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

 فکرشهر- داوود بحرینی: روح اله اسماعیلی رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: طرح نظارت بر اصناف یکی از وظایف مهم اتاق اصناف و اتحادیه ها می باشد؛ که هدف از این کار برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب و ساماندهی آن ها است.

به گزارش فکرشهر، رئیس اتاق اصناف دشتستان بیان کرد: به همین منظور کمیته ساماندهی واحدهای فاقد پروانه کسب اتاق اصناف دشتستان با همراهی اتحادیه های تحت پوشش از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد ۵۰۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب را شناسایی که از این تعداد ۱۷۹ مورد منجر به صدور پروانه گردید و مابقی پرونده ها نیز در اتحادیه های مربوطه در دست اقدام می باشد . 

اسماعیلی در زمینه صنوف فاقد پروانه کسب عنوان کرد: نگاه ما در مجموعه اتاق اصناف، اتحادیه های تحت پوشش و اماکن انتظامی نسبت به واحدهای فاقد پروانه کسب تا حد امکان جلوگیری از پلمپ محل کسب میباشد که در این خصوص خواستار همکاری متصدیان واحدهای صنفی به جهت اخذ مجوز قانونی می باشیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان در گفتگو با فکرشهر عنوان کرد: صنوفی که الزامات بهداشتی را رعایت نمی کنند و با جان خود و مشتریان بازی می کنند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد شد.

روح اله اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: مطابق ماده ۱۲ ق ن ص افراد صنفی موظفند قبل از تاسیس هر نوع واحد صنفی یا اشتغال به کسب و حرفه، نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام نمایند ؛ و در همین راستا گاهی اوقات مشاهده می شود بعضی از واحدهای صنفی بعد از هزینه کرد مالی و شروع فعالیت بدلایل متعدد اعم از شرایط احراز تعیین شده رسته های شغلی توسط کمیسیون نظارت شهرستان و ضوابط انتظامی مورد نظر ناجا شرایط صدور پروانه کسب در اتحادیه های صنفی را ندارند که در این راستا متضرر و مشمول جابجایی محل کسب میگردند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر