دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۴۰
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئله معیشت مردم و بهبود امور اقتصادی جامعه درشرایط کنونی در راس امور است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، آیت‌الله صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود بیان کرد: یکی از آموزه‌های مهم و موثر ادیان الهی به ویژه دین اسلام داشتن روحیه و رویه عفو و بخشش است. یکی از نشانه‌های بزرگ انسان، دارا بودن ظرفیت بالای گذشت از خطای دیگران و پذیرش عذرخواهی آنان است و این موجب حاکمیت همگرایی و مهربانی در جامعه می‌شود.
 
وی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب در خصوص تخصیص ظرفیت‌های درمانی نیرو‌های مسلح به بیماران کرونایی، از فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان درخواست کرد برای اجرایی شدن این فرمان و مشارکت بیمارستان‌های تحت پوشش آنان در درمان بیماران کرونایی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی درباره ویروس کرونا را مراعات کنند و حافظ جان خویش و دیگران باشند و از مسئولان اجرایی و پزشکی استان نیز تقاضا کرد در تامین تجهیزات لازم و درمانی و توسعه بیمارستان‌های استاندارد تلاش کنند.
 
وی با قدردانی از زحمات بی‌شائبه و شبانه روزی کادر درمان تاکید کرد: مسئولان به تقاضا‌های به حق آنان در پرداخت حقوق و مزایا و گسترش کادر درمان و تکریم ایشان را پاسخی شایسته دهند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری از روحانیت و طلاب هم که به یاری کادر درمان وخدمت به بیماران شتافته‌اند تشکر کرد.
 
وی تاکید کرد: همان طور که بار‌ها تکرار شده است مساله معیشت مردم و بهبود امور اقتصادی جامعه در شرایط کنونی در راس امور است. بی تردید مسئولیت اولویت‌دار مسئولان و روسای قوای سه گانه نظام حل هرچه سریع‌تر مشکلات معیشتی مردم است که با تمام وجود و همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و قاطع و نظارت پیش برنده و بازدارنده از ارکان حل این معضل است که همه این امور در طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب وجود دارد.
 
وی همچنین از مردم و مراکز دینی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر و ابراز امیدواری کرد مراسم دهه آخر صفر نیز با مراعات دقیق امور بهداشتی و محتوای غنی برگزار شود.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری به ۲۱ مهر سالروز ارتحال عالم جلیل القدر و دانشمند والا مقام و روحانی بصیر آیت‌الله حاج سید عبدالله بلادی اشاره و عنوان کرد: تاریخ جهان تشیع و ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر نقش مهم آن عالم فرزانه را در هدایت دینی، مقاومت، بیداری و استکبار ستیزی به ویژه در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و حمایت‌های همه جانبه آن عالم وارسته را از جبهه استکبار ستیز به سرداری رئیسعلی دلواری هرگز فراموش نخواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر