پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۵۲
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: تکمیل مرکز خدمات درمانی این شهر به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی مقاتلی روز سه ‏شنبه در بازدید نماینده مردم شهرستان‏‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از شهر جدید عالیشهر افزود: در زمان حاضر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دستور تامین ۵۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار را صادر کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت تکمیل این مرکز خدمات درمانی در شهر جدید عالشهر انتظار می‌رود سهم استان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این بخش محقق شود.

مقاتلی ادامه داد: در زمان حاضر شهر جدید عالیشهر خدمات زیادی به روستاها و شهرهای اطراف خود ارائه می‌کند در همین ارتباط سرعت بخشی در روند تکمیل و بهره برداری از این مرکز درمانی ضروری است.

وی یادآورشد: یکی از موضوع‌های مهم مدنظر مردم شهر جدید عالیشهر، بحث فاضلاب است و اهتمام جدی برای ساماندهی آن وجود دارد؛ امید می‌رود با اتمام کار مطالعات احداث شبکه فاضلاب عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری آغاز شود.

مقاتلی اضافه کرد: در طی سال‌های گذشته تنها به کالبد شهر توجه شده  بود اما در زمان حاضر یکی از مسائل مورد توجه شهرهای جدید و شرکت عمران برنامه‌های فرهنگی اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: توجه به این موضوع علاوه بر شادابی و اشتغال، ساکنان را راغب به پیگیری جدی مسائل فرهنگی و اجتماعی کرده است.

وی بیان کرد: در بحث آرامستان نیز با مطالعاتی که صورت گرفته انتظار می‏‌رود عملیات اجرایی آرمستان درچند ماه آینده با همکاری شهرداری آغاز شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز پیشرفت شهر جدید عالیشهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: عالیشهر امروز با چهار سال گذشته تفاوت بسیاری کرده که این روند ثمره یک مدیریت خوب و با برنامه‌ریزی است.

عبدالکریم جمیری ادامه داد: اقدام‎های اساسی در شهر عالیشهر از سوی شرکت عمران در ابعاد مختلف صورت گرفته که برخی از آنان حتی در اختیار و وظایف اساسی شرکت عمران نیز نبوده  به همین منظور باید حمایت بیشتری در راستای حل موانع و مشکلات موجود فراهم شود.

وی اظهارکرد: آینده موفقی برای شهر جدید عالیشهر رقم خواهد خورد و امید است با افتتاح پروژه های در حال اجرا از مشکلات شهروندان کاسته و عملیات اجرایی پروژه‏‌های جدید آغاز شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فاز ۳ زمین ورزشی، استخر شهدای غواص، مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب، احداث دبستان ۱۲ کلاسه فاز۲، مرکز جامع بهداشتی و درمانی، هنرستان ۱۲ کلاسه فاز۴، سرای محله بوستان پارک ابریشم، دبستان ۱۲ کلاسه فاز۴ و دیگر پروژه‎های عمرانی مورد  بررسی و بازدید قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر