جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۵۳
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر خواستار آزادسازی آب تالاب حله شد و گفت: تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری، عباس جمشیدی در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بوشهر اظهار داشت: باید پروژه‌های شاخص روستایی با هدف گذاری مشخص و در راستای توسعه روستاها معرفی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه فاضلاب روستای دویره و لایروبی رودخانه شور اضافه کرد: آزادسازی آب تالاب حله و مطالعات آن و انتقال آب از سد رئیس‌علی دلواری به دهستان انگالی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت و تقویت آن تن‌دهی تلفن همراه در بخش مرکزی افزود: تفکیک اراضی و اسناد مالکیت اراضی از سوی منابع طبیعی در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: در راستای حفاظت و صیانت از آینده روستاها هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم روستاها را به بخشداری و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

جمشیدی ادامه داد: بنیاد مسکن با بازنگری در قوانین به عنوان یکی از مهمترین عوامل خواهد توانست گام‌های مهمی در پیشرفت و توسعه روستاها ایفا کند.

فرماندار بوشهر خروجی این‌گونه جلسات با حضور دهیاران و شوراها، مدیران و نماینده مردم در مجلس را مؤثر و مطلوب دانست و از مدیران اجرایی خواست در صورتی که مسأله‌ای در سطح دستگاه حل نمی‌شود به فرمانداری، استانداری و نماینده مجلس ارجاع کنند تا هر یک در حوزه فعالیت خود فرآیند را تسهیل کنند و به آن جنبه عملیاتی دهند.

جمشیدی با قدردانی از فعالیت شوراهای اسلامی روستا و دهیاران در حل بحران‌های سیل و هجوم ملخ، گفت: شوراها در سال‌های اخیر در حل مسائل و بحران‌های بیش از محدوده وظایف خود با فرمانداری معاونت و همکاری داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر