پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مقاوم سازی دوهزارو500 واحد روستایی دراین استان مصوبه هیات دولت است که به این بنیاد ابلاغ شده است.به گزارش فکرشهر، محسن حیدری افزود: وام های مقاوم سازی از 125 میلیون ریال به 150 میلیون ریال افزایش یافته است که روستائیان باید از این فرصت خوب استفاده کنند.وی بیان کرد: دولت دراین زمینه در حال رایزنی با بانکهای عامل است که با ابلاغ دستورالعمل ها به آنها کار آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۳۲
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مقاوم سازی دوهزارو500 واحد روستایی دراین استان مصوبه هیات دولت است که به این بنیاد ابلاغ شده است.

به گزارش فکرشهر، محسن حیدری افزود: وام های مقاوم سازی از 125 میلیون ریال به 150 میلیون ریال افزایش یافته است که روستائیان باید از این فرصت خوب استفاده کنند.

وی بیان کرد: دولت دراین زمینه در حال رایزنی با بانکهای عامل است که با ابلاغ دستورالعمل ها به آنها کار آغاز خواهد شد.

حیدری درباره طرح هادی روستایی اظهارکرد: 297پروژه طرح هادی دراستان بوشهر با اعتبار400 میلیارد ریال مصوب شده است که پیش بینی می شود این اعتبار به 540 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی بیان کرد: زیرسازی طرح های هادی در بیشتر روستاها آغاز شده و روند خوب و رضایت بخشی دارد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اکنون در مرحله برگزاری مناقصه و انجام استعلامات برای مشخص کردن پیمانکاران و آغازعملیات اجرایی هستیم.

حیدری گفت: طبق طرح پیشنهادی استاندار بوشهر مبنی بر احداث زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت 37 روستا با 73 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون عملیات زیرسازی و جدول کشی این پروژه ها به اتمام رسیده و حصارکشی برخی از آنها نیز آغاز شده است که تکمیل و بهره برداری از آنها در دهه فجر امسال در دستور کار است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر