جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۳۰
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: در راستای توسعه جاده های بخش و با پیگیری های مستمر مسوولین در سطح  استان، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور از محور مهم مواصلاتی وحدتیه به سعدآباد بازدید کردند.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این بازدید میدانی که روز چهارشنبه ـ ۲۳ مهرماه ـ و با پیگیری های مستمر کرامت اله کشاورز ـ رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان و شهر وحدتیه ـ و قلی زاده ـ رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد ـ و با همکاری و همت‌‌ استاندار بوشهر، فرماندار و نماینده مردم شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی صورت گرفت، مهندس حسن نیا ـ معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری کشور ـ در معیت مدیرکل سازمان راهداری استان و جمعی دیگر از مسوولین از محور مواصلاتی و جاده مهم و ترانزیتی وحدتیه به سعدآباد بازدید کردند.

کرامت اله کشاورز ـ رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان و شهر وحدتیه ـ در این بازدید، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سخنانی تصریح نمود که «جهت رفع مشکلات و توسعه این محور و جاده مکاتبات متعددی با مسوولین کشوری واستانی داشته ایم که منتج به حضور و بازدید امروز معاون وزیر از این محور شده است».

فتح اله نوروزی ـ فرماندار شهرستان دشتستان ـ نیز در سخنانی اذعان داشت: جاده و محور مواصلاتی شهر وحدتیه به سعدآباد به عنوان محور مواصلاتی و ترانزیتی منطقه نقش موثر، مهم و حیاتی در توسعه بخش سعدآباد دارد. 

نوروزی ادامه داد: این جاده با کوتاه کردن مسیر دسترسی استان های فارس و خوزستان، کاهش بار ترافیکی سایر محورها، توسعه گردشگری و تسهیل حمل و نقل بار و کالا و.... نقشی مهم، حیاتی و زیربنایی ایفا نموده است و باتوجه به تصویب احداث و اجرای تقاطع غیر هم سطح در سه راهی وحدتیه ذیل اجرای پروژه توسعه محور دالکی به کنارتخته، توجه جدی و فوری معاون وزیر نسبت به رفع مشکلات موجود دراین جاده همچنین ساماندهی، توسعه، تعریض، افزایش امکانات، به روز رسانی و استاندارد سازی این جاده و محور مهم مواصلاتی را خواستار هستیم.

در ادامه، ابراهیم رضایی ـ نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ـ رییس سازمان راهداری استان، بخشدار سعدآباد و رییس شورای اسلامی شهر سعدآباد نیز ضمن تایید مراتب فوق و مطالبه مطرح شده بر توسعه این شریان مواصلاتی تاکید کردند.

مهندس حسن نیا ـ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور ـ نیز با تایید درجه اهمیت و مهم بودن این جاده قول مساعد دادند که در اسرع وقت با اختصاص اعتبار لازم شاهد تحقق مطالبه فوق و توسعه و تعریض این جاده مهم و زیربنایی باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر