جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هشتمین مانور نقطه صفر در سه راهی عالی شهر با حضور کارگروه های تخصصی مدیریت بحران استان بوشهر برگزار شد...
کد خبر: ۷۷۵
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: هشتمین مانور نقطه صفر در سه راهی عالی شهر با حضور کارگروه های تخصصی مدیریت بحران استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر درحاشیه این مانور گفت: با توجه به نزدیک شدن به نوروز، به منظور آمادگی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی مانور نقطه صفر را در بوشهر برگزار کردیم.

کاظم مرادی افزود: در مانور نقطه صفر قبلی که در جاده جدید بوشهر به گناوه برگزار شد به دلیل ناآشنایی اپراتورهای دستگاه های اجرایی با وظایف خود شاهد تاخیر حضور تیم های امدادی در محل حادثه فرضی بودیم.

وی اضافه کرد: با جلسات و نشست هایی که برگزار شد مانور هشتم را با کیفیت بهتری برگزار کردیم و شاهد حضور بموقع تیم های امدادی در محل حادثه بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در ارتباط با مانور نقطه صفر امروز گفت: ساعت 9.17 صبح نخستین تماس را به عنوان یک شهروند با پلیس 100 برقرار کردیم و گزارش آتش سوزی در سه راهی عالی شهر را دادیم و به طور میانگین تیم های امدادی در مدت زمان هفت تا هشت دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: تیم های امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی شهرداری بوشهر و مرکز فوریت های پزشکی بوشهر و مدیریت راهداری استان در زمان کوتاهی به محل حادثه رسیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر اظهار کرد: حضور بموقع تیم های امدادی در محل حادثه فرضی سبب اطمینان خاطر مردم از حضور بموقع تیم های امدادی در مواقع نیاز است.

مرادی افزود: به منظور تقویت نقاط قوت و ضعف تیم های امدادی دوره های آموزشی مختلفی در استان برگزار شده تا دستگاه های اجرایی با وظایف خود در مواقع بحران آشنا شوند.

وی یادآور شد: به هموطنان توصیه می کنیم با وجود شرایط مطلوب آب و هوایی و همچنین آمادگی کامل تیم های امداد و نجات استان، بوشهر را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر