يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: لیگ کاراته شوتوکان استان بوشهر با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.به گزارش فکرشهر، دومین دوره لیگ کاراته شوتوکان جهانی عصر جمعه با مشخص شدن نفرات برتر در وزن ها و رده های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با موفقیت و رشد چشمگیر کاراته‌کاها و مشخص شدن برترین ها در دو بخش کاتا و کمیته در 3 مرحله برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۷
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: لیگ کاراته شوتوکان استان بوشهر با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، دومین دوره لیگ کاراته شوتوکان جهانی عصر جمعه با مشخص شدن نفرات برتر در وزن ها و رده های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با موفقیت و رشد چشمگیر کاراته‌کاها و مشخص شدن برترین ها در دو بخش کاتا و کمیته در 3 مرحله برگزار شد.

نایب رییس سبک کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر در گفتگو با مهر با اشاره به نفرات برتر رده های مختلف سنی در بخش کاتا(فرم) اظهار داشت: در بخش کاتا به ترتیب آقایان حسین پارسا(بندر گناوه)، محمد پارسا(بندر گناوه)، محمدحسین آزاد (بندر گناوه)، امیر دریایان (بندر ریگ) و جواد احمدی (بندر گناوه) عناوین برتر را از آن خود کردند.

حسین تردیده با اشاره به نفرات برتر در بخش کمیته(مبارزه) گفت: در وزن 25- کیلوگرم نونهالان یزدان احمدحسینی (بندر گناوه) به مقام نخست، محمدرضا طاهری (بندر گناوه) به مقام دوم و محمدرضا عباسی (بندر گناوه) به مقام سوم دست یافتند.

تردیده بیان داشت: در وزن 28- کیلوگرم نوجوانان نیز مسعود آزاد (بندر گناوه) به مقام نخست، محمدحسین آزاد (بندر گناوه) به مقام دوم و حسین عباسی (بندر گناوه) و علی نعیمی (بندر گناوه)  مشترکا به مقام سومی رسیدند.

وی به معرفی نفرات برتر وزن 32- کیلوگرم نوجوانان پرداخت و ادامه داد: حسین پارسا (بندر گناوه) در این وزن مقام نخست، سعید بهمنیاری (بندر گناوه)مقام دوم و محمد پارسا (بندر گناوه) مقام سوم را از آن خود کردند.

تردیده اضافه کرد: همچنین در وزن 40- کیلوگرم نوجوانان نیز جواد احمدی(بندر گناوه) به مقام نخست، نادر عبدشیخی (بندر گناوه) مقام دوم و عباس نوشادی (بندر گناوه) به مقام سوم رسیدند.

وی با اشاره به وزن 50- کیلوگرم جوانان تصریح کرد: رضا امیدی (بندر ریگ) در این وزن به مقام نخست رسید و حسین خرم آبادی (بندر گناوه) به مقام دوم، محمد خرم آبادی (بندر گناوه) و محمد حیدری (بندر گناوه) نیز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

تردیده با بیان نفرات برتر وزن 70+ بزرگسالان متذکر شد: در این وزن نیز آقایان مجتبی همتی، مجید همتی و حسین طالبی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به بازیکنان اخلاق این دوره از مسابقات سبک کاراته شوتوکان جهانی و با بیان اینکه  کاراته مبتنی بر رعایت اخلاق است و کاراته کاهای عزیز در تمام مسابقات  با اخلاق ورزشی پیش رفتند، افزود: علی شهاب زاده (بندر گناوه)، مصطفی مهاجری (بندر ریگ)، علیرضا غلامی (بندر گناوه)، امیرحسین آتشی (بندر گناوه)، محمد ابراهیم زاده (بندر گناوه)، محمد جواد جوکار (بندر ریگ)، غلامرضا دریایان (بندر ریگ)، امید جلالی شولی (بندر گناوه)، عباس فرخ زاد( بندر ریگ) و سینا سقایی (بندر ریگ) بازیکنان اخلاق این دوره بودند.

تردیده با اشاره به فنی ترین کاراته کاها در این دوره از مسابقات ادامه داد: یزدان احمد حسینی، حسین پارسا، مسعود آزاد، جواد احمدی، مجتبی همتی، مجید همتی، محمد پارسا و رضا امیدی فنی ترین کاراته کاهای این دوره بودند و حسین پارسا نیز به عنوان با ارزش ترین کاراته کا این دوره از مسابقات  انتخاب شد.

وی با اشاره به کمیته داوران این دوره از مسابقات ابراز داشت: داوری این دوره از مسابقات را حسین زارعی، حسین تردیده، مجتبی همتی، حسین طالبی، مجید همتی، امید بهمنیاری، سعید دریایان، امیر دریایان و سینا سقایی بر عهده داشتند و سرپرست این دوره از مسابقات هم امید بهمنیاری و سرداور مسابقات هم حسین تردیده بود.

نایب رییس سبک کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر در پایان گفت: سطح مسابقات در نوع خود بسیار خوب بود و تنها ایراد این دوره از مسابقات از نظر همه کاراته کاها و خانواده های آنها حضور کمرنگ مسوولان استان در این مسابقات بود.

موفقیت و رشد چشمگیر کاراته‌کاها

دبیر سبک کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر نیز اظهار داشت: مسابقات لیگ کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر با حضور پر شور کاراته کاهای استان بوشهر در تمام رده های سنی در شهرهای استان بوشهر پیگیری شد.

امید بهمنیاری گفت: خوشبختانه استقبال خوبی هم از طرف کاراته کا ها شرکت کننده در این دوره از مسابقات و هم از طرف خانواده های ورزشکاران در این دوره از مسابقات به عمل آمد.

وی ضمن تقدیر از حضور شایسته مسئول اداره ورزش و جوانان بندر ریگ در جریان مسابقات این دوره ادامه داد: بدون شک برگزاری این رقابت‌ها ضمن اینکه می‌تواند ورزشکاران را در شرایط مسابقه قرار دهد، موجب می‌شود تا حرکت و شادابی ورزشکاران در این رشته ورزشی همچنان ادامه داشته باشد.

بهمنیاری خاطرنشان ساخت: این مسابقات در تقویم سالانه سبک کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر قرار دارد.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف از برگزاری این دوره از مسابقات آمادگی و شرکت در مسابقات انتخابی و بین اللمللی جام ایران زمین و هدف بلند مدت آن آماده کردن تیمی برای شرکت در لیگ های در سطح کشور از استان بوشهر است.

دبیر سبک کاراته شوتوکان جهانی گفت: برنامه ریزی و هدف گزاری بر روی سنین پایه می تواند آینده ای روشن را برای کاراته استان در سطح های بالاتر رقم بزند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم استان راه پیدا کرده اند، متذکر شد: اردوی تمرینی در هفته جاری در باشگاه مرکزی سبک در سالن نفت گناوه آغاز می شود و این نفرات به مسابقات بین المللی ایران زمین که در دی ماه 93 در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دبیر سبک کاراته شوتوکان جهانی استان بوشهر در پایان با بیان اینکه داوران و مربیان در همان تاریخ در سمینار بین المللی کاراته شرکت می کنند، بیان کرد: از تمام کسانی که در لیگ شرکت کرده و یک مسابقه جوانمردانه همراه با روح ورزشی را اجرا کردند و تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات سهیم بوده اند، تشکر می کنم و بهترین ها را برای آنها آرزومندم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر