جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۶۹
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر از پرداخت ۵۳ درصد از سهمیه تسهیلات تولید و اشتغال روستایی این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: هزار و ١٧٠ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات تولید و اشتغال روستایی استان بوشهر بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۰ میلیارد ریال آن پرداخت‌شده است.

وی تصریح کرد :۵۵۰ میلیارد ریال نیز در بخش تسهیلات تولید و اشتغال روستایی باقیمانده که باید با تعریف طرح‌های جدید جذب شود.

گراوند با بیان اینکه بانک‌ها در ارتباط با تسهیلات کرونایی و تبصره ۱۸ سرعت بخشی لازم را داشته باشند اضافه کرد: مدیران برای انجام کارها درصدد بهانه‌تراشی نباشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌هایی اجرایی از ایجاد موانع برای راه‌اندازی واحد تولیدی خودداری کنند گفت: بارها مشاهده‌شده فردی برای راه‌اندازی واحد تولیدی وارد گود شده اما دستگاه‌هایی مانند تأمین اجتماعی، محیط‌زیست و امور مالیاتی فرا روی آنها ایجاد مانع کردند.

گراوند با بیان اینکه هنوز شرایط برای تسهیل تولید در این استان به خوبی فراهم نیست افزود: مشاهده‌شده فردی برای یک تقاضا در دستگاه‌های اجرایی پس از گذشت چهار ماه هنوز موفق به گرفتن مجوز نشده است.

استاندار بوشهر افزود: بخشی از مشکلات نیز باید با تفویض اختیار منطقه‌ای زمینه حل آنها در استان فراهم شود زیرا بسیاری از موانع ناشی از نبود اختیارات لازم در حوزه استانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر