جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش تنگستان استان بوشهر گفت: 400 نفر از فرهنگیان این شهرستان برای احداث مدرسه در روستای 'بنیون' مشارکت کردند.به گزارش فکرشهر، یونس باربرز افزود: هرکدام از این معلمان شاغل و بازنشسته دو میلیون ریال از حقوق دریافتی خود را برای احداث این مدرسه اختصاص دادند.
کد خبر: ۷۷۹۵
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش تنگستان استان بوشهر گفت: 400 نفر از فرهنگیان این شهرستان برای احداث مدرسه در روستای 'بنیون' مشارکت کردند.

به گزارش فکرشهر، یونس باربرز افزود: هرکدام از این معلمان شاغل و بازنشسته دو میلیون ریال از حقوق دریافتی خود را برای احداث این مدرسه اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: این مدرسه با اعتبار یک میلیارد ریال و با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در فضایی به وسعت 75 متر مربع احداث خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان با قدردانی از معلمان نیکوکار این شهرستان بیان کرد: مشارکت تحسین بر انگیز و کم نظیر معلمان تنگستانی، اوج عشق به دانش آموزان را به نمایش گذاشته و شایسته است که جامعه و مسوولان نیز از این اقدام نیکوی معلمان قدرشناسی کنند.

وی اضافه کرد: فرماندار دشتستان نیز با اطلاع از این خبر به جمع معلمان نیکوکار پیوست و بخشی از حقوق خود رابه این امر خداپسندانه اختصاص داد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر