جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۰۳۱
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مهمترین تکالیف اسلامی صیانت و دفاع از حریم اسلام و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است و این کار یکی از واجبات و تکالیف دینی است و توهین به آن از محرمات است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه که روز جمعه منتشر شد گفت: توهین نشریه فرانسوی و حمایت رئیس جمهور فرانسه که از دست پرورده ها و حامیان صهیونیسم بین الملل است را محکوم می‌کنیم. در کشوری که خود را به دروغ مهد فرهنگ و آزادی معرفی می کند این چنین به مقدسات توهین می شود ولی مطرح شدن هولوکاست را ممنوع کرده و محکومیت قضایی دارد و متاسفانه وقتی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه در شبکه اجتماعی این عمل را محکوم می کند حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی آن رهبر گرانقدر مسدود می‌شود و این نشان از اوج اختناق جهانی دارد و نشان از این دارد که تمامی ادعاهای بشر دوستی، آزادی واحترام به مقام ادیان الهی دروغی بیش نیست و این عمل قبیح برگ دیگری از کتاب قطور بی فرهنگی و جنایات غرب می باشد.

وی با گرامیداشت  ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی  یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشت و افزود:  به همه مسئولان سفارش می کنم که در شرایط کنونی برخی از دانش آموزان نیازمند وسایل ارتباطی آموزشی می باشند مناسب است کمیته حضرت امام رحمة الله علیه و سازمان بهزیستی برای مددجویان محترمشان در این باره اقدام لازم به عمل آورند و آموزش و پرورش و خیریه ها و خیرین محترم به کمک نیازمندان بپردازند تا مشکلات و معضلات کمبود این امکانات ایجاد نشود. شایان ذکر است که باید مسؤولان در این باره سریعاً مساعدت های لازم و اقدام مناسب به عمل آورند.

خطیب جمعه بوشهر در پایان با بزرگداشت سالروز حماسه لرده؛ حماسه زنان دلیر استان بوشهر در منطقه لرده دشتستان که در مقابل متجاوزان انگلیسی به گاه تهاجم به آن دیار دلیر پرور از هشتم تا دهم آبان سال ١٢٩٧ شمسی به دفاع پرداختند و آنان را شکستی سخت دادند؛ گفت: مناسب است روز دهم آبان ماه به عنوان روز مبارزه ضد استعماری زنان ایران در تقویم سالانه ایران ثبت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر