شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۵۳
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: برگزاری برخی برنامه‌ها در مصلای جمعه این شهر در شرایط کرونایی باتوجه به تائیدیه شبکه بهداشت و درمان مساعد و فراهم است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش و کوشش شده است تا مصلا به مرکز خدمات اجتماعی و فرهنگی برای عموم مردم به ویژه در ایام کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان تبدیل شود.

وی گفت: مصلای جمعه علاوه بر آنکه میعادگاه نمازگزاران در روزهای جمعه است در طول سال میزبان برگزاری برنامه‌های مختلف، فرهنگی، ملی، مذهبی و ورزشی است.

وی افزود: باتوجه به  شیوع کرونا و محدودیت‌ها در برگزاری  برنامه‌ها ،مکان مصلا  را در اختیار همه افراد و گروه‌های متقاضی از جمله هیات‌های مذهبی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات قرار داده‌ایم.

رکنی حسینی اظهارکرد: در شرایط  شیوع ویروس کرونا یکی از فضاهای بسیار خوب شهرستان  مکان مقدس مصلای جمعه بابیش از ۲ هزارمترمربع مساحت و ۶ متر ارتفاع است که تاکنون  فعالیت‌های عبادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، جلسات متعدد از جمله شورای اداری و آموزش و پرورش و  کنکور سراسری در آن بدون هیچگونه مشکلی برگزار شده است.

امام جمعه گناوه افزود: برگزاری آئین لیالی قدر و عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم، دعای عرفه، برنامه‌های رزمایش مواسات و همدلی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در مصلای جمعه گناوه بوده است.

وی  از همت و تلاش جهادی در ستاد  و اعضای دفتر امام جمعه تقدیر کرد و گفت:  ستاد متشکل از نیروهای مجرب و متدین است و  در اجرای برنامه‌های ستاد و دیگر نهادها به نحو شایسته همکاری و  مساعدت لازم دارند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط باوضعیت قرمز کرونایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر