پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۷۵
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: سرپرست اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر گفت: از توان گروه‌های جهادی برای کمک به زندانیان استان بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا مقبلی قرائی صبح دوشنبه در نشست با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای خدمات‌دهی به زندانیان صورت گرفته است.

وی از ارائه خدمات درمانی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اعزام پزشکان متخصص، عمومی و روانپزشک زندانیان نیازمند را به صورت رایگان ویزیت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر ادامه داد: استفاده از گروه‌های جهادی برای خدمات دهی به زندانیان یک شاخص مهم در این اداره است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از زندانی‌ها انسان‌های فرهیخته و ارزش مندی هستند که متأسفانه دچار هنجارهای اجتماعی شده‌اند و باید در پشت میله‌های زندان با آنها ملاقات کنیم.

بسیج کنار مردم است

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم از جمله زندانیان آماده خدمات‌دهی هستیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

محمد حیدری بیان کرد: بسیج وظیفه خود می‌داند که در همه حال در کنار مردم شریف استان‌ها باشد و ما امروز آمادگی این را داریم که در حوزه بهداشت و درمان همکاری کامل را با اداره زندان‌ها استان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر