جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۱۲
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: این روزها شیوع اپیدمی کرونا در کشور سرعت بیشتری به خود گرفته است و هر روز جان عده بیشتری از هموطنان را به خطر انداخته و یا می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، در همین حال و با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر در شیوع این ویروس منحوس، ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بار دیگر اعمال محدودیت‌های عبور و مرور و افزایش سختگیری در تردد افراد و خودروها را مهمترین راه مبارزه با این اپیدمی عنوان و اعمال این محدودیت‌ها را اعلام کرد.

بر همین اساس، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برای آگاهی مردم از این محدودیت‌ها، اقدام به نصب بنرها و تصاویر هشداردهنده در نوار ساحلی این بندر کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با ابراز نگرانی از شیوع گسترده این ویروس در کشور و خصوصا بندر بوشهر گفت: با توجه به تصمیم و تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا، محدودیت‌هایی در مکان‌های پرتردد نظیر پارک‌ها و نوار ساحلی بندر بوشهر اعمال می‌شود که تا زمان کاهش آمار مبتلایان ادامه خواهد یافت.

احمد بارگاهی با اشاره به ضرورت کاهش تردد به منظور کنترل این بیماری تصریح کرد: چادر زدن در نوار ساحلی، توقف خودرو در مکان‌های دارای محدودیت، شنا در ساحل، تردد بین‌شهری و... از جمله محدودیت‌هایی است که ستاد مبارزه با کرونا در استان برای مبارزه با شیوع هرچه بیشتر این بیماری اعمال کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان بوشهری خواست تا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، خودداری از تردد غیرضرور و...، مسوولان مربوطه را در کنترل این بیماری یاری دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر