يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۴۷
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از پذیرفتن دو اثر از هنرمندان بوشهر در دومین جشنواره ملی تئاتر "سردار آسمانی" خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، محمد حسین زندویان با اعلام این خبر افزود: جشنواره جهت گرامیداشت و پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سردار آسمانی و دفاع مقدس، سردار آسمانی و امنیت ملی، سردار آسمانی و نسل جوان، سردار آسمانی و جبهۀ مقاومت اسلامی، سردار آسمانی و استکبارستیزی، سردار آسمانی و ولایت‌مداری، سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم، سردار آسمانی و فرهنگ عاشورا، سردار آسمانی، وحدت ملی و انسجام اسلامی و سردار آسمانی و مردم‌داری و در دو بخش خیابانی و صحنه ای برگزار شده است.

وی بیان داشت: 74 نمایش‌ منتخب بخش خیابانی و صحنه ای دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» توسط هیئت انتخاب آثار این جشنواره معرفی شدند که دو اثر از هنرمندان بوشهر در جشنواره حضور دارند.

زندویان افزود: نمایش «قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مارال ایزدبخش و نمایش «انتقام سخت» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا نمایش های پذیرفته شده استان بوشهر در این جشنواره ملی هستند.

وی ادامه داد: مجید امرایی، سامان خلیلیان و مازیار رشیدصالحی اعضای هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی و صحنه ای دومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» بودند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای عوامل دو نمایش آرزوی موفقیت کرد.

لازم به توضیح است دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به دبیری امیرحسین شفیعی دی‌ماه سال جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد.
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر