جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از بازرسی از 38 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از بازرسی از 38 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان در سال جاری اقدامات ارزشمندی انجام داده و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی از بازرسی از 38 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد تنظیم پرونده تخلف برای یک‌هزار و 600 واحد صنفی در سال جاری بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف تعداد 2 هزار و 200 مورد تخلف صنفی در سطح شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این اداره در راستای حمایت از حقوق شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

احمدی تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بیش از 3 میلیارد ریال بوده است.

وی از انجام 180 مورد ماموریت در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد ماموریت توسط بازرسان رسمی و افتخاری و برای مقابله با سودجویان و متخلفان انجام گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر صنف نانوایان به تعداد یک‌هزار و 200 نانوایی در سطح شهرستان و تشکیل 95 پرونده به ارزش یک میلیارد ریال از این اقدامات است.

احمدی اضافه کرد: کشف 47 تن آرد خارج از شبکه به ارزش 160 میلیون ریال نیز از دیگر اقدامات قابل توجه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در سال جاری است.

وی بیان کرد: تعداد گزارشات رسیده به ستاد خبری از طریق تلفن 124 بیش از 850 مورد بوده که 105 مورد آن منجر به تشکیل پرونده و 70 مورد منجر به رضایت شاکی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع بیش از 33 هزار سبد کالا در دشتستان در 2 ماه اخیر خبر داد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر