جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 74 پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر در سال 92 افتتاح شد.\r\n
کد خبر: ۷۸۷
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 74 پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر در سال 92 افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا صفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های پرتردد در ایام نوروز است و ما نیز تلاش کرده‌ایم تا راه‌های استان را برای این ایام به خوبی آماده سازیم تا مسافران مشکلات کمتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال جاری تلاش‌های بسیار زیادی برای اجرای طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر صورت گرفت و علی‌رغم مشکلات مالی زیادی که داشتیم تلاش کردیم تا اعتبارات مورد نیاز را جذب کنیم و پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: توسعه راه‌های استان را همواره به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار داشته و داریم و تلاش می‌کنیم تا طرح‌های مناسبی را در این راستا اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در سال 93 نیز تلاش خواهیم کرد تا با جدیت پیگیر اجرای طرح‌های راهسازی در استان باشیم و پروژه‌های دارای پیشرفت فیزکی بالای 50 درصد را در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز به پایان برسانیم و شاهد بهره‌برداری از انها باشیم.

افتتاح چهار پروژه راه و شهرسازی مصوب سفر رهبری در کنگان

صفایی ادامه داد: در شهرستان کنگان چهار پروژه عمرانی، فرهنگی از محل مصوبات مقام معظم رهبری در استان بوشهر اجرا شد که در آئینی با حضور رئیس دفترمقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها در توسعه شهرستان کنگان نقش بسیار مهمی داشت که با تلاش مجدانه کارکنان راه و شهرسازی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم اهالی کنگان استفاده لازم را از این طرح‌ها ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به طرح‌های اجرا شده در سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: 74 پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر در سال 92 افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی به این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های تأمین مسکن، طرح‌های جامع و تفصیلی، مدیریت اراضی، بافت‌های فرسوده، راهداری، بزرگراه راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های روستایی، ساختمان‌های عمومی و دولتی، و ... بود.

صفایی در پایان خاطرنشان ساخت: راه‌های استان بوشهر برای حضور مسافران نوروزی اماده است و مشکلی برای تردد در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان بوشهر وجود ندارد. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر