جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: بارندگی های شدید و جاری شدن سیل درهفته گذشته در این استان 12میلیارد و 800 میلیون ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی روستایی وارد کرد.به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روزسه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این میزان خسارت به اتاق پمپاژ، تابلوهای برق، جاده دسترسی، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب 65 روستای استان خسارت وارد آمد که این امرباعث اختلال درآبرسانی به این روستاها شد. 
کد خبر: ۷۸۷۴
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: بارندگی های شدید و جاری شدن سیل درهفته گذشته در این استان 12میلیارد و 800 میلیون ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی روستایی وارد کرد.

به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روزسه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این میزان خسارت به اتاق پمپاژ، تابلوهای برق، جاده دسترسی، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب 65 روستای استان خسارت وارد آمد که این امرباعث اختلال درآبرسانی به این روستاها شد. 

وی افزود : بیشترین میزان خسارت ناشی از سیل و بارندگی هفته گذشته در شهرستان های دیلم، دشتی، دیر و تنگستان وارد شده که با کمک اکیپ های تعمیرات و نگهداری این شرکت در ساعات اولیه پس ازبحران مشکل برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از آغاز عملیات بازسازی تاسیسات آبرسانی و حل مشکل روستاهای آسیب دیده پس از وقوع سیل دراین استان خبر داد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر