دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۸۹۶
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: هر چه تعداد مبتلایان و مرگ و میرها در کشور بالاتر رفته ظهور شیادان و کاسبان کرونا هم بیشتر به چشم می‌آمده‌ است. این ماجرا البته که محدود به ایران نیست و در بسیاری از کشورهای جهان ادعای این افراد باعث دستگیری آنها نیز شده‌ است.

به گزارش فکرشهر، روزنامه جام جم نوشت: «حالا مدت‌هاست که تعداد کشته‌های کرونا در ایران از مرز ۴۰۰ نفر در روز گذشته است و آن‌ طور که مسئولان می‌گویند این روند افزایشی حداقل تا دو هفته دیگر هم ادامه خواهد داشت. هر چه تعداد مبتلایان و مرگ و میرها در کشور بالاتر رفته ظهور شیادان و کاسبان کرونا هم بیشتر به چشم می‌آمده‌ است. این ماجرا البته که محدود به ایران نیست و در بسیاری از کشورهای جهان ادعای این افراد باعث دستگیری آنها نیز شده‌ است.

در ایران هم چند وقتی است که فردی با عنوان پزشک و محقق ایرانی مدعی شده که با پروتکل درمانی ساده‌اش (ویتامین C، لیکوپن و...) حتی بیماران با بیماری‌های زمینه‌ای را در مدت کوتاهی درمان کرده‌ است اما دوندگی‌ها و ارائه مستندات متعددش در وزارت بهداشت برای کسب مجوز هیچ مسئولی را به کنجکاوی و حمایت وانداشته‌است! جالب این‌ که او همچنین مدعی شده داروی مورد نظر خود را بیماران زیادی آزمایش کرده‌ است، هر چند دانشگاه علوم پزشکی استان با انتشار نامه‌ای ادعای او را کذب خوانده اما در همین فاصله آن‌ طور که از صفحه اینستاگرام او مشخص است نه‌تنها برخوردی با او صورت نگرفته که این کار باعث افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های او در این شبکه هم شده‌ است. از تعداد تصاویر مرسولات پستی ثبت شده در این صفحه می‌توان متوجه حجم و تعداد بالای داروهای به فروش رفته توسط او هم شد و همه اینها در حالی است که هیچ‌گونه مجوزی برای این دارو در هیچ سازمان و نهادی در وزارت بهداشت وجود ندارد.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر