جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: سیاست این بنیاد از نخبه نوازی به نخبه پروری سوق پیدا کرده است.به گزارش فکرشهر، دکتر رضا آذین روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای جهادی علمی در بوشهر افزود: نخبگان نخست باید شناخت لازم از جامعه و محیط پیرامونی خود داشته باشند و بعد نحوه چگونگی خدمت به جامعه را بررسی کنند.وی بااشاره به اینکه نخبگی یک مسوولیت اجتماعی است یادآورشد: اردوهای جهادی علمی در راستای مشارکت نخبگان در ایجاد عدالت آموزشی و علمی و کمک به توسعه اجتماعات نخبگانی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۳۹
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: سیاست این بنیاد از نخبه نوازی به نخبه پروری سوق پیدا کرده است.

به گزارش فکرشهر، دکتر رضا آذین روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای جهادی علمی در بوشهر افزود: نخبگان نخست باید شناخت لازم از جامعه و محیط پیرامونی خود داشته باشند و بعد نحوه چگونگی خدمت به جامعه را بررسی کنند.

وی بااشاره به اینکه نخبگی یک مسوولیت اجتماعی است یادآورشد: اردوهای جهادی علمی در راستای مشارکت نخبگان در ایجاد عدالت آموزشی و علمی و کمک به توسعه اجتماعات نخبگانی برگزار می شود.

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر اضافه کرد: اردوهای جهادی علمی یکی از راه های شناخت جامعه توسط نخبگان است.

دکتر آذین گفت: برای ارتقا و بهره وری لازم از انجام اردوهای جهادی علمی ستادی با حضور بنیاد نخبگان، بسیج و دیگر ذینفعان در استان بوشهر تشکیل می شود و اردوها براساس اولویت های مناطق و ظرفیت ها و توانمندی های اجرایی نخبگان برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر گسترش فعالیت های بنیاد نخبگان در روستاها و نقاط محروم کشور افزود: هدف اصلی حضور بنیاد نخبگان در روستاها، کشف نیروهای نخبه و با استعداد و کمک به پرورش و تعالی آنهاست که این مهم در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر آذین یادآورشد: همچنین طرح شهاب توسط بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش در مقطع چهارم ابتدایی در حال اجراست.

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: براساس این طرح معلمان دانش آموزان را به صورت نامحسوس مورد ارزیابی قرار می هند و بعد از گذشت 6 ماه توانمندی ها و استعدادهای هر دانش آموز شناسایی می شود.

وی افزود: این بنیاد آماد گی برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی، خلاقیت، تدوین کسب و کار و تجاری سازی فناوری برای بسیجیان استان بوشهر را دارد .

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز گفت: هدف اصلی بسیج از برگزاری اردوهای جهادی، انجام فعالیت های آموزشی، افزایش سطح علمی و فرهنگ سازی است که در کنار آن به سازندگی و محرومیت زدایی نیز توجه شده است.

رضا آبشرینی افزود:در اردوهای جهادی دانشجویی، دانشجویان بدون هیچ چشمداشتی از وقت تفریح و استراحتشان در تابستان می گذرند و در مناطق محروم حضور پیدا می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر