سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۴۳۷
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بدون تکیه به بیگانگان و متناسب با توان داخلی برای رهایی کشور از مشکلات برنامه ریزی کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی اعلام کرد:  آنچه ما در عرصه اقتصاد کم داریم  نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه یک همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

وی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی با توانمندی بالا در صف و ستاد، خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، توانمندی علمی و عملیاتی کارکنان، شجاعت میدانی، داشتن ایمان، معنویت، اتکا به خداوند متعال، دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری، مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: نقش نیروی دریایی برای امنیت و اقتدار کشور بسیار حیاتی و مهم است.

وی با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی یادآور شد: از مردم عزیز استان بوشهر به ویژه کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند، مدافعان سلامت و کادر درمان که با ایثار جان خود به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستند تشکر و قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود درباره امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه متحمل مشکلات مالی می‌شوند تدبیر و در امر مالیات و سررسید پرداخت قسط‌های بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی به مردم کمک کنند.

صفایی بوشهری افزود: همچنین مسئولان با یک برنامه صحیح و نظارت و مدیریت کارآمد نسبت به برطرف کردن گرانی‌های افسارگسیخته اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر