سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۵۵
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با استعفای فراز کمالوند سرمربی تیم مخالفت کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا صفازاده روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با تصمیم لحاظ شده کمالوند بعنوان سر مربی تیم در تمرین‌های تیم شاهین شهرداری بوشهر حضور پیدا و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

وی بیان کرد: با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگناهایی در نحوه جذب بازیکن، از دست دادن فصل بدن سازی و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان در ۲ هفته گذشته برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم علاقمندان به این تیم باید صبر، توقع و انتظار منطقی داشته باشند.

صفازاده یادآور شد: هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقه‌ها است و هیچ توقع و فشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد.

وی ادامه داد: با همه این مشکلات مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارد تا تیم شاهین شهرداری بوشهر نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب کند.

صفارزاده یادآور شد: هیات مدیره باشگاه در این جلسه حمایت قاطع خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام و مقرر شد همه ارکان باشگاه همکاری لازم در این مورد را به عمل آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر