يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: روزنامه جمهوری اسلامی از انجام سفرهای غیررسمی برخی اعضای کابینه دولت محمود احمدی‌نژاد به استان‌های مختلف خبر داد.به گزارش فکرشهر، این روزنامه نوشت: این روزها هیأت‌هایی در قالب گروه‌های چهار و پنج نفره از اعضای کابینه دولت سابق به صورت غیررسمی به استان‌ها سفر می‌کنند و به دیدار برخی کاندیداهای احتمالی و اشخاص صاحب نفوذ در شهرهای مختلف می‌روند.با اینکه بیش از یکسال و سه ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، این فعالیت‌ها و سفرها به معنای تلاش عناصر وابسته به دولت‌های نهم و دهم برای قبضه کردن مجلس دهم دانسته شده است.
کد خبر: ۷۹۸۶
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: روزنامه جمهوری اسلامی از انجام سفرهای غیررسمی برخی اعضای کابینه دولت محمود احمدی‌نژاد به استان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش فکرشهر، این روزنامه نوشت: این روزها هیأت‌هایی در قالب گروه‌های چهار و پنج نفره از اعضای کابینه دولت سابق به صورت غیررسمی به استان‌ها سفر می‌کنند و به دیدار برخی کاندیداهای احتمالی و اشخاص صاحب نفوذ در شهرهای مختلف می‌روند.

با اینکه بیش از یکسال و سه ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، این فعالیت‌ها و سفرها به معنای تلاش عناصر وابسته به دولت‌های نهم و دهم برای قبضه کردن مجلس دهم دانسته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر