جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۰۶۱
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: اجرای ۱۳۰۰ هکتار پروژه‌ بیابان‌زدایی و ۱۵۰۰ هکتار جنگل‌کاری در سطح این شهرستان نقش اساسی و مهمی در تثبیت و جلوگیری از فرسایش خاک این شهرستان داشته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمود حسنی روز سه شنبه در آیین درختکاری به مناسبت  روز جهانی خاک در فضای سبز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان افزود: گرامیداشت روز جهانی خاک همزمان با عملیات اجرایی ١٦ طرح و ٨٩ پروژه بیولوژیک در استان بوشهر  و  عملیات درختکاری و تقویت پوشش گیاهی در سطح  ٢٣٢ هزار هکتار در کشور  به یاد و گرامیداشت شهید هسته‌ای دانشمند فخری زاده و شهدای سلامت در فضای سبز بیمارستان این شهرستان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: خاک یکی  از منابع مهم و ارزشمند طبیعت است و  به عنوان منابع طبیعی  تجدیدناپذیر و بستر حیات نقش اساسی در استقرار و رشد جوامع بشری ایفا می‌کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت:  برنامه‌ریزی برای حفاظت از خاک لازمه بقای  نسل بشر است و برخورداری از زمین پاک ، حق همگانی و  صیانت از خاک در واقع صیانت از همه منابع طبیعی است.

در پایان این آیین به یاد شهید فخری زاده و شهدای سلامت شهرستان گناوه چندین نهال توسط مسئولین و پرستاران مراقب از بیماران کرونا در فضای سبز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه غرس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر