دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۱۳۲
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن اعلام همدردی با خسارت دیدگان سیل اخیر ؛ از مسوولان خواست با بکارگیری همه ظرفیت ها در رسیدگی به مشکلات مردم مناطق آسیب دیده با قوت و همت بیشتری اقدام کنند .

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خسارات و مشکلات به بار آمده به ویژه از دست دادن جان برخی از هم استانی‌های عزیز از بارندگی‌های روزهای اخیر در استان، به ویژه دشتستان بزرگ موجب تاثر و تألم فراوان گردید.
ضمن عرض تسلیت به تمامی منسوبین به این عزیزان و ابراز همدردی با تمامی خسارت دیدگان، همه ما وظیفه داریم تا به هر نحوی که میتوانیم به کمک آسیب دیدگان از این چنین حوادثی بشتابیم.
خصوصا شایسته است تا دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار با قوت و همّت بیشتر و همچنین مجموعه‌های مردمی تلاش خود را برای کمک به مناطق آسیب دیده به کار گیرند تا گوشه ای از آلام مردم عزیز مصیبت دیده و خسارت دیده بر طرف گردد.
بررسی اینگونه حوادث دشوار و جانکاه برای مردم عزیزمان ضمن تذکر، زمینه و بستری است برای اصلاح، رشد و توسعه زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که میتواند با تدبر و برنامه ریزی هوشمند، خسارات را از بین برد و‌ یا به حداقل برساند.
انتظار میرود همه ما بویژه مسئولین در سطح ملی و استانی و مجموعه های مردمی با یاری رساندن به تمامی آسیب دیدگان نزد خداوند و مردم شریف و‌ نجیب استان بوشهر سربلند بیرون آییم.

۱۸ آذر ماه۱۳۹۹
سید هاشم حسینی بوشهری
نماینده مردم شریف و نجیب استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر