پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۱۹۶
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری، «عزت اسلامی و ملی» در هندسه جهان یک راهبرد اساسی و کلان است به‌طوری که این موضوع هیچ گاه نباید خدشه دار شود و هر کاری که موجب انکسار و تضعیف آن شود مذموم و قبیح است.

وی اضافه کرد: سرافرازی اسلامی ایرانی در تمامی عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری، ورزشی، هنر و پیشرفت‌های عمرانی بی‌تردید لازم و ضروری است و باید تمام طراحی‌ها و مدیریت اجرایی در راستای تحقق آن با شجاعت و به موقع از خود مجاهدت نشان دهند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: سیل اخیر در استان بوشهر موجب تأسف و تألم خاطر همگان گردید و متأسفانه آسیب‌های جانی و مالی و خسارات عمرانی فراوانی به جای گذاشت.

وی افزود پروژه پیشگیری همواره در اولویت است، زیرا از خسارات مالی و جانی و آسیب‌های وارده جلوگیری می‌نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جبرانی می‌شود و لطمات و خسارات مردمی و عمرانی تقلیل پیدا می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر خسارات مردمی جبران شود و با احترام ویژه به مردم آسیب‌دیده، زندگی آنان تأمین شود بیان کرد: برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های سیل احتمالی، تمهیدات لازم در تمام استان اندیشیده شود.

وی گفت: منابع اعتباری و کمک‌های دولتی و غیردولتی مانند مساعدت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن و محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد حضرت امام به طور صحیح و کارآمد و به جا در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گیرد و صمیمانه از گروه‌های جهادی و هلال احمر و تمامی نهادهای فوق‌الذکر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر با تسلیت ارتحال عالم وارسته و فقیه بصیر و پارسا حضرت آیت الله یزدی افزود: وی عالمی بصیر، انقلابی، ولایتمدار، شجاع و سازش ناپذیر بود که عمر خود را در راه اسلام و مکتب اهل بیت «علیهم السلام» و انقلاب گذاشت و مشقات بسیار متحمل شد و در هر جای خدمت نام نیک از خود به جای گذاشت.

وی گفت: از مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم پیرامون بودجه پیشنهادی دولت در استان تلاشی جدی در ارتقای سطح اعتبارات ملی داشته باشند و این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر