يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۱۹۷
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۶

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت خرید اقلام برای سیل‌زدگان شهر وحدتیه از مغازه‌های آسیب‌دیده همین شهر باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان دشتستان اظهار داشت: سیل خسارت‌های بسیار زیادی را به مردم، بخش کشاورزی و کسب و کارها وارد کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای لایروبی و پاکسازی شهر و روستاهای درگیر سیل در شهرستان دشتستان بیان کرد: هنوز کارهای زیادی برای کمک به سیل زدگان مانده است که باید با سرعت این اقدامات انجام شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تأمین نیازهای سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: خرید اقلام برای سیل‌زدگان باید از مغازه‌های آسیب‌دیده آن شهر انجام شود تا کمکی به این افراد آسیب‌دیده باشد.

رضایی اضافه کرد: وقتی قرار است خریدی صورت گیرد، اولویت با مغازه‌های آسیب‌دیده باشد تا این فروشگاه‌هایی که بر اثر سیل دچار آسیب شده‌اند بتوانند خود را بازسازی کنند.

وی خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل شد و ادامه داد: با توجه به عبور لوله‌هایی که از عوامل آسیب بوده و کارشناسان بررسی و تأیید کردند، باید در اولین فرصت برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر