جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۲۶
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدا سال جاری تاکنون ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در این استان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی روز یکشنبه در نشست‬ رفع‬ موانع‬ واحدهای‬ تولیدی استان‬ بوشهر افزود: در مدت یاد شده از ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده به بانک‌‏های استان تسهیلات ۱۳۴ واحد به میزان ۱۴۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز از محل اعتبارات بانک‎های صادرات و صنعت، معدن و تجارت به واحدهای مستقر در واحدهای منطقه‎های ویژه اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.

حسینی ادامه داد: در ارتباط با تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز استان بوشهر تاکنون ۱۶۳ میلیارد تومان به میزان ۱۰۷ درصد (با هفت درصد بیش از سهم تعیین شده برای استان) پرداختی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از این میزان پرداختی ۱۲۴ میلیارد تومان آن سهم بانک صنعت، معدن و تجارت و مابقی نیز توسط سایر بانک‌ها پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: بتازگی نیز مقرر شده استان‏‌هایی که سهم اعتبارات خود را از محل تسهیلات بند الف دریافت کردند بتوانند از سهم مازاد سایر استان‏ها استفاده کنند.

حسینی ادامه داد: این رویه فرصتی برای استان بوشهر است تا بتوانند به میزان بیشتری از سهم تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برخوردار شود.

وی اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات در سال جهش تولید یک ظرفیت مهم برای افزایش فرصت اشتغال و رونق اقتصادی است که باید واحدها نهایت بهره را از این تسهیلات ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر