يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۳۲
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: ۲۸۶ میلیون تومان بسته معیشتی و لوازم و تحریر از ابتدای امسال در میان خانواده‌های زندانیان نیازمند در در این استان توزیع شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا مقبلی روز یکشنبه در حاشیه مراسم پنجمین مرحله از توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده زندانیان بوشهر، افزود: در راستای اجرایی کردن اولویت‌های سازمان زندان‌های کشور مبنی بر حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده زندانیان آبرومند نیازمند، در مجموع پنج مرحله توزیع کمک‌های مومنانه با همکاری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یکهزار و ۴۲۴ بسته تامین و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در پنجمین دوره از این اقدام، تعداد ۳۶۵ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده است که در مرحله اول آن امروز ۱۱۵ بسته به خانواده زندانیان شهرستان بوشهر اهدا می‌شود.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر عنوان کرد: این بسته‌ها شامل نیازهای اولیه غذایی مانند برنج، رب گوجه، روغن، حبوبات و ماکارونی است.

وی بااشاره به وجود ۳۵۰ خانوار تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوشهر یادآورشد: همه مددجویانی که شرایط سازمان‌های حمایتی را داشته باشند به کمیته امداد استان و سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند.

 مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر نیز در این آیین گفت: به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب دیده، سپاه امام صادق (ع) استان  بوشهر نیز همگام با سایر نیروهای سپاه در سراسر کشور اقدام به کمک به نیازمندان بوشهر کرد و در هر پنج مرحله کمک‌های مومنانه امسال با اداره کل زندان‌های استان همکاری کرد.

سرهنگ محمود شریفی افزود: در این مرحله ۳۵ میلیون تومان بسته معیشتی در میان خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود و این اقدام در چند مرحله دیگر تا پایان سال ادامه می‌یابد تا بخشی از آلام این آسیب دیدگان رفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر