جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: دستگاههای ذی ربط در روند صدور اسناد مالکیت، همکاری و تعامل تنگاتنگی داشته باشند تا سریع صادرشود.به گزارش فکرشهر، محمد طاهری در جلسه بررسی وضعیت صدور سند مالکیت این شهرستان افزود: با توجه به حساسیت صدور اسناد، رعایت درقانون تولید و عرضه مسکن وعرصه و اعیان الزامی است و باید مورد توجه قرار گیرد.رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیلم نیز گفت: درسال جاری از مجموع 133 پرونده درخواستی برای صدور سند مالکیت روستایی 96 پرونده منجر به صدور سند شده و بقیه نیز دردستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۰۳۹
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: دستگاههای ذی ربط در روند صدور اسناد مالکیت، همکاری و تعامل تنگاتنگی داشته باشند تا سریع صادرشود.

به گزارش فکرشهر، محمد طاهری در جلسه بررسی وضعیت صدور سند مالکیت این شهرستان افزود: با توجه به حساسیت صدور اسناد، رعایت درقانون تولید و عرضه مسکن وعرصه و اعیان الزامی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیلم نیز گفت: درسال جاری از مجموع 133 پرونده درخواستی برای صدور سند مالکیت روستایی 96 پرونده منجر به صدور سند شده و بقیه نیز دردستور کار قرار دارد.

رضا رستگار افزود: ازمجموع 300 پرونده درخواست صدور سند در شهر دیلم نیز بیش از 120 پرونده سیر مراحل کارشناسی آن کامل شده و برای قیمت گذاری دراختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که پس از قیمت گذاری و واریز بهای آن ازسوی مالک برای صدور سند مالکیت دراختیار ثبت اسناد و املاک شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: درشهر امام حسن 20 پرونده در دست پیگیری قرار گرفته که 15 پرونده مراحل نهایی را گذرانده و تا دهه فجر امسال به مالکان تحویل خواهد شد.

رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیلم بیان کرد: 450 پرونده دیگر مربوط به شهر دیلم ازسوی این بنیاد تکمیل شده که برای سیر مراحل بعدی دراختیار راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر