دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۰۲
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: ۹۸ درصد خدمات ارایه شده امدادگران این جمعیت در بارندگی‌های شدید هفته گذشته این شهرستان به ساکنان در محلات بافت‌های فرسوده و قدیمی در شهر گناوه متمرکز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالعلی صیادی افزود: محلات باباعلیشاه ، بتون ، سادات ، چاه جو و قسمتی از جاده برازجان و نوروز آباد که دارای بافت فرسوده و قدیمی هستند، در کانون امداد رسانی  قرار گرفتند.

وی اظهارکرد: باتوجه به حجم تخریب و آسیب به منازل شهروندان در بافت های قدیمی و فرسوده با هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منازلی که نیاز به بازسازی و تخریب هستند، شناسایی و جهت دریافت تسهیلات بانکی و بلاعوض معرفی شدند.

وی  افزود: در بارندگی‌های هفته گذشته بیش از ۱۰ تیم عملیاتی با بکارگیری ۴۰ نفر  امدادگر به  ۳۲۱  خانوار آسیب دیده امداد رسانی و کمک شد.

صیادی گفت: اقلام زیستی اضطراری شامل پتو ، موکت ، والور ، نایلون پوششی ، مواد غذایی و چادر از عمده کمک های ارایه شده به خانوارهای آسیب دیده بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اضافه کرد: امدادگران این جمعیت علاوه بر خدمات رسانی به ساکنان آسیب دیده در شهر در روستاها نیز حضور یافتند و  خسارت و آسیب در این مناطق بصورت موردی بود.

بارندگی‌های شدید هفته گذشته در گناوه در شمال استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت در حوزه‌های مختلف این شهرستان وارد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر