شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۹۸
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۱

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بیمارستان‌های استان بوشهر با این همه ظرفیت و تولید ثروت، وضعیت حوزه درمان را راضی‌کننده ندانست.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری بوشهر گفت: با شیوع و همه‌گیری کرونا، مدافعان سلامت اقدامات بسیار خوبی را در راستای مقابله با این بیماری داشتند و صحنه‌های زیبای ایثار را خلق کردند.

وی با تقدیر از عملکرد جهادی کادر درمان که در جریان کرونا از جان‌گذشتگی کردند افزود: در این آزمون سخت کادر پزشکی و پرستاری به خوبی عمل کردند و شهدای مدافع سلامت تا پای جان ایستادند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا شد و تصریح کرد: کادر درمان تا شکست این ویروس منحوس تسلیم نخواهند شد

وی با تمجید از ایثارگری‌های پرستاران، خاطرنشان کرد: پرستاری جز مشاغل سخت و زیان آور است اما در استان بوشهر قوانین آن برای بیشتر پرستاران اجرا نمی‌شود و شاهد گلایه و نارضایتی این قشر زحمتکش از عدم پرداخت حق و حقوق قانونی هستیم.

جمیری با تاکید بر لزوم تلاش جدی برای رفع مشکلات پرستاران و کادر درمان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ملزم به پیگیری و پرداخت حقوق و معوقات کادر درمان است.

وی با بیان اینکه مردم هیچ اطمینانی به سیستم درمان ما ندارند ادامه داد: متأسفانه امروز از آنچه که در حوزه درمان استان بوشهر وجود دارد راضی نیستم و باید برای بهبود این وضعیت تلاش شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که مدیران حوزه درمان استان پیگیری بیشتر و بهتری در مرکز کشور داشتند قطعاً امکانات بیشتری را برای استان به دست می‌آوردند.

وی با بیان اینکه امکانات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بوشهر اصلاً درخور شأن مردم این استان که بیشترین درآمد سرانه تولید کشور را دارد نیست، گفت: نباید شخصی در بیمارستان برای نبود تجهیزات و یا ضعف مدیریت ما جان خود را از دست بدهد.

جمیری با بیان اینکه زیبنده شبکه بهداشت و درمان استفاده از نیروهای موقت و شرکتی نیست اظهار داشت: باید راه حل‌هایی اتخاذ گردد تا در حوزه درمان ضمن تبدیل وضعیت نیروهای موقت، از نیروهای کارآزموده و متخصص استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر