جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۷۴
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: شرکت شیمیایی متانول کاوه ۱۰۰ میلیون تومان به بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان کمک کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد آخوندی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر افزود: این میزان کمک شرکت متانول کاوه در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به حوزه بهداشت و درمان و خدمات رسانی مناسب به بیماران و اجرای اقدامات پیشگیرانه کنترل و مبارزه با بیماری کووید۱۹، برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر اهدا شد.

وی اضافه کرد: شرکت شیمیایی متانول کاوه پیش از این نیز با ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهر بردستان و خرید تجهیزات پزشکی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر کمک کرده‌است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر بیان کرد: این شهرستان هم اکنون در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار داد اما باید توجه داشت که این شرایط بسیار شکننده است و بستگی به رفتار پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دارد.

وی افزود: شیوع و انتشار ویروس کرونا شرایط جامعه و فعالیت‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده و همه وظیفه دارند در قبال سلامت جامعه احساس مسئولیت کرده و برای بهبود شرایط با هماهنگی متولیان بهداشت و درمان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: همکاری مردم و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در شهرستان گامی موثر در جهت مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد.

آخوندی افزود: پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت درمان به عنوان مدافعان سلامت با تمام وجود برای درمان و بهبود بیماران و بازگشت سلامت به جامعه تلاش می‌کنند و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه آنها را همراهی و کمک کنیم.

وی بیان کرد: کمک به توسعه زیرساخت‌های جامعه پیرامونی و توجه به بسترهای بهداشت و درمان انتظاری است که با توجه به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک وظیفه اجتماعی از سوی شرکت‌های شیمیایی و صنایع مستقر در این شهرستان ، باید بخوبی عملیاتی و انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر