جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: کارگاه ضریح حضرت ابوالفضل(ع) در بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.\r\n
کد خبر: ۸۱۰
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: کارگاه ضریح حضرت ابوالفضل(ع) در بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور تکمیل این ضریح در استان بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل ان باشیم.

وی افزود: ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) به صورت دو قلو است که امیدواریم به زودی کار ساخت آن به اتمام برسد و به کربلای معلی ارسال شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در ارتباط با دلایل ساخت این ضریح در بوشهر بیان داشت: در سال جاری با تصمیمات صورت گرفته در استان که در راس آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بوده است مقرر شد یک پروژه به نام مردم این استان ساخته شود.

نمایشگاه ایام فاطمیه شامل قبرستان بقیع و منزل حضرت فاطمه زهرا(س)

وی ضمن تبریک به مناسبت فراررسیدن سال نو اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر امادگی لازم را برای حضور مسافران نوروزی در محل کارگاه ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) دربوشهر را دارد.

مطاف ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در این محل اجرای می‌شود که می‌توان به برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، برپایی نمایشگاه کتاب و ایجاد خیمه‌گاه معرفت با حضور روحانیون اشاره کرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین نمایشگاه ایام فاطمیه شامل قبرستان بقیع و منزل حضرت فاطمه زهرا(س) در این مکان برپا می شود. /ص

منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر