شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: برخورد یک دستگاه خودروی پراید با سه دستگاه موتورسیکلت روبروی منابع طبیعی دشتستان، 5 کشته و مصدوم بر جای گذاشت...
کد خبر: ۸۱۴۳
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: برخورد یک دستگاه خودروی پراید با سه دستگاه موتورسیکلت روبروی منابع طبیعی دشتستان، 5 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش فکرشهر، ساعت 16:05 دقیقه ی عصر امروز، جمعه، 21 آذرماه، در کیلومتر 15 محور برازجان ـ اهرم، یک دستگاه پراید با سه دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که در نتیجه ی آن 3 نفر مصدوم و 2 نفر نیز کشته شدند. 

مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: پس از وقوع حادثه، دو دستگاه آمبولانس از اورژانس برازجان به محل اعزام شدند.

سید مجید حسینی ادامه داد: با وجود تلاش های انجام شده، یکی از مصدومین که راکب موتورسیکلت بود، در محل سانحه فوت نمود و 4 مصدوم نیز که دو نفر از سرنشینان پراید و دو نفر دیگر نیز راکب موتورسیکلت بودند، به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

بر اساس خبرهای دریافتی خبرنگار فکرشهر از بیمارستان شهید گنجی برازجان، پس از رسیدن مصدومین به بیمارستان نیز، یکی دیگر از راکبین موتورسیکلت فوت نمود تا تعداد فوتی های این حادثه تا لحظه ی تنظیم این خبر به دو نفر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر، مسیر برازجان به اهرم یکی از محورهای پر حادثه و ترافیکی دشتستان می باشد و به خصوص اطراف پارک جنگلی سرکره، منابع طبیعی برازجان، وقوع حوادث مرگبار زیادی را در ایام تعطیل شاهد می باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر