جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۵۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: درمانگاه صحرایی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف خدمت رسانی درمانی به اهالی بخش "آبدان" این شهرستان روز چهارشنبه آغاز بکار کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد آخوندی افزود: این درمانگاه صحرایی در شهر آبدان به مدت ۲ روز دایر است و پیش بینی می‌شود به ۲ هزار نفر از جامعه هدف خدمات رسانی کند.

وی اضافه کرد: متخصصان اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی و چشم‌پزشک از جمله پزشکانی هستند که با حضور در این درمانگاه صحرایی خدمات پزشکی تخصصی به بیماران ارایه می‌دهند.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیرادامه داد: کارشناس تغذیه و روانشناس، پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان و داروخانه نیز در این درمانگاه صحرایی به بیماران خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

 وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی همواره در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خدمات درمانی خوبی به شهروندان ارایه داد که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

آخوندی یادآور شد: پیش از این نیز با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درمانگاه تخصصی صحرایی در مناطق سرمستان، شهنیا ، بردخون، الی جنوبی و لمبدان بالایی برپا شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر