جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان با بیان ظرفیت های ارزشمند گردشگری و آثار تاریخی دشتستان و مهمان نوازی مردم، از مسوولین خواست تا...
کد خبر: ۸۲۸۹
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی برنامه زمانبندی مناسب برای اجرای طرح های عمرانی داشته باشند تا طرح های مرتبط با گردشگری حداکثر تا نیمه اسفندماه به بهره برداری برسد.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان با بیان ظرفیت های ارزشمند گردشگری و آثار تاریخی دشتستان و مهمان نوازی مردم، از مسوولین خواست تا برنامه ریزی مناسب زمینه حضور گردشگری را نه تنها در ایام نوروز بلکه در بیشتر ماه های سال فراهم آورند.

وی با اشاره به تعدادی از مناطق مناسب گردشگری از مسوولین ذیربط خواست تا در معرفی جاذبه های گردشگری کوتاهی نکنند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: بنا داریم از ظرفیت های انسانی و اجتماعی بویژه جوانان و تشکل های مردم نهاد برای معرفی جاذبه های گردشگری استفاده کنیم.

ناصر امیرزاده تصریح کرد: علاوه بر دفتر گردشگری فعلی، دو دفتر دیگر بزودی در دشتستان فعال خواهد شد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی دشتستان و همسایگی با استان فارس، به پروازهای مستقیم ترکیه و قطر به شیراز و حضور گردشگران خارجی به فارس اشاره نمود و افزود: وجود هوای مناسب در فصول زمستان و بهار و برخورداری دشتستان از نخلستان های زیبا و آثار تاریخی فراوان می تواند زمینه حضورگردشگران خارجی را نیز فراهم آورد.

در این جلسه، ماشاالله احمدی، شهردار برازجان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری برازجان و سایر شهرداری های شهرستان در سال گذشته جهت گردشگری ،گفت : شهرداری برازجان به تنهایی بالغ بر 2 میلیارد ریال در این خصوص هزینه کرده است.

منبع:پرال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر