جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۹۹۶
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن گلبانگ انقلاب و به صدا در آمدن بوق شناور‌ها در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، امروز با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه ریحانه شهر بوشهر با حضور استاندار بوشهر برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد.

همچنین امروز بوق شناور‌ها هم به یاد لحظه تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و رژه موتوری هم در فاصله فرودگاه بوشهر تا گلزار شهدا برگزار شد.

همچنین مسئولان استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق به شهدای والامقام دفاع از آب و خاک و حیثیت ایران ادای احترام کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این آیین با تبریک فراررسیدن دهه مبارک فجر گفت: امام راحل عبد خدا ، و از کسانی بود که به مقام صبر رسید و با رهبری عالمانه امام خمینی (ره) بود که به پیروزی رسیدیم.

حجت الاسلام ادیانی افزود: ارزشهای معنوی ،مرجعیت دینی  و رهبری حکیمانه امام راحل، و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیزگفت: ما ملتی هستیم که خون دادیم و سیاهی را سرنگون کردیم و امروز همه کسانی که در این سرزمین برای ایجادحکومت جمهوری اسلامی قیام کردند نگهبان نور و روشنایی هستند و این قصه همچنان ادامه دارد.

ایرانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ،قصه امید و عشق ملتی است که با تمسک به پیر و مراد خود حاصل شد و هم اکنون یکی از شاگردان این مرد فرزانه این راه را ادامه می دهد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران از نظر هدف و محتوا با دیگر انقلاب ها در سطح جهان تفاوت دارد ، این انقلاب با توکل برخدا و تکیه برقدرت مردم و رهبری امام راحل به ثمر رسید و با مشارکت همه جانبه مردم و رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب ادامه می یابد.

امروز در نخستین روز دهه مبارک فجر اجرای آب شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی بوشهر و طرح توسعه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ و ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلو وات و خط ۴ مداره بوشهر آغاز و کلیدخانه پست ۱۳۲ کیلو ولت صنعت بوشهر و ۶ طرح دیگر، واحد تولید ماسک پاکارای سیراف و ساختمان بخشداری چغادک هم به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر