دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۴۱۲
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: مدیرعامل انجمن بانوان کارآفرین گناوه گفت: بانوان کارآفرین این شهرستان برای ارایه و عرضه و فروش محصولات و تولیدات خود نیاز به احداث بازارچه دائمی دارند.

به گزارش فکرشهر، زهرا پراوند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه بانوان کارآفرین شهرستان گناوه هم اکنون مکان خاصی برای ارایه و فروش محصولات خود ندارند، احداث این بازارچه می‌تواند نقش بسزایی در انگیزه و توان بیشتر آنان داشته باشد که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولان محقق شود.

وی اظهارکرد: احداث این بازارچه یکی از اهداف مهم انجمن است که نیاز به کمک و مدد مسئولان شهرستان داریم.

پراوند گفت: انجمن بانوان کارآفرین شهرستان گناوه حدود یک سال با مجوز و حمایت فرمانداری تشکیل و مراحل قانونی و ثبت آن انجام شده‌است.

مدیرعامل انجمن بانوان کارآفرین گناوه ادامه داد: با شروع بکار این انجمن ۹ بانوی کارآفرین در آن حضور داشتند و  در این مدت سعی کردیم بانوان کارآفرین جدید و بیشتری را با هدف حمایت از آنان شناسایی و جذب کنیم.

وی یادآورشد: هم اینک اعضای این انجمن در  حوزه آموزشی، کفش، طراحی و مد و لباس فعالیت دارند.

مدیرعامل انجمن بانوان کارآفرین گناوه گفت: همچنین فرمانداری این شهرستان در حال تشکیل بانک اطلاعات کارآفرین است که تاکنون ۱۱۶ بانو در این بانک ثبت شده‌اند که در شغل‌های خانگی نظیر خیاطی، گبه بافی، فرش و خیاطی فعالیت دارند.

پراوند افزود: این انجمن در شناسایی و ثبت مشاغل بانوان کارآفرین مشارکت دارد و در تلاشیم مابقی بانوان را شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم انجمن  برپایی کارگاه "زن ،نقش آفرینی چندگانه " بود که باهدف توانمدسازی، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس بیشتر دختران و بانوان، در دهه  فجر امسال باحضور مسئولان و کارآفرینان مطرح کشوری و استانی و شهرستانی برگزار شد.

پراوند گفت:  بانوان علاوه بر وظایف اصلی خود می‌توانند در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت کنند و شاهدیم در این عرصه موفق هستند.

مدیرعامل انجمن بانوان کارآفرین گناوه بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مصمم هستیم  بانوان موفقی را با حمایت و پشتیبانی مسئولان در جامعه پرورش و وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر