سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس مطرح کرد:
فکرشهر: رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود پیک جدید کرونا در استان بوشهر با فرارسیدن فصل گرما و روشن شدن کولرها آغاز شود...
کد خبر: ۸۵۰۷۷
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود پیک جدید کرونا در استان بوشهر با فرارسیدن فصل گرما و روشن شدن کولرها آغاز شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عاطفه اسفندیاری ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه مسابقه «سپاس پرستار» در بوشهر اظهار داشت: مهمترین راهکار برای عبور از پیک جدید کرونا، مشارکت همه مردم در رعایت پروتکل‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع کرونا برخی این بیماری را از دیگران پنهان می‌کردند ولی اکنون با تبلیغات صورت گرفته شرایط تغییر کرده است.

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما و روشن شدن کولرهای گازی در استان بوشهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با این شرایط و روشن شدن کولرها و کمتر شدن تهویه هوا شاهد پیک جدید کرونا در استان باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اضافه کرد: امیدواریم هیچگاه به زمانی که در بیمارستان تخت کم داشتیم و بیش از ۱۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بود برنگردیم.

اسفندیاری با اشاره به کاهش میزان ابتلای به کرونا در استان با همکاری مردم و مدافعان سلامت افزود: باید با انجام رفتارهای پیشگیرانه تلاش کنیم که به روزهای سخت برنگردیم و فشار بیشتری بر کادر درمان نیاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر