جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۴۹
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای رونق تولید در استان گفت: ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره رونق تولید به ۳۰۴ طرح در استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی فعالیت تولیدکنندگان در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به منظور رفع موانع تولید در استان نشست‌های مستمری با تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر برگزار شده است که شاهد نتایج خوبی در گره‌گشایی از مشکلات واحدها هستیم.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه رونق تولید ادامه داد: انتظار می‌رود بانک‌ها کاغذبازی اضافی را حذف کنند و همکاری کاملی را با نظام بانکی داشته باشند.

وی با اشاره پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره رونق تولید به ۳۰۴ طرح در استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم این تسهیلات باعث بهبود وضعیت تولید و افزایش اشتغال در این واحدها شود.

گراوند با تاکید بر تلاش مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر برای کمک به بخش تولید افزود: فرآیندهای پیچیده و کاغذبازی موجبات کندی کار می‌شود و تولیدکنندگان را بی‌انگیزه می‌کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: همه مدیران باید نسبت به حمایت از تولید و رفع گره‌های تولید کنندگان اهتمام ورزند تا شاهد ایجاد شغل باشیم و خانواده‌ها رضایت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر